pinsamt!

det här är en pinsam sak som hände mig för ganska länge sedan.jag var i skolan och det var bara 5stycken i klasrummet.jag var en i klassrummet.våran lärare hade gått ut och hjälpt någon.jag och en kompis jobbade med landskapshäften.min kompis är väldigt smart och hon behövde hjälp med en superenkel uppgift.jag tyckte att uppgiften var så enkel att jag sa svaret superhögt!jag sa fel också jag skrek HORA istället för nora!killen som satt brevid mej skrek ännu högre och han sa hora också och då blev det just mycket värre+att min kompis gapskrattade så jag också började gapskratta!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny

Låter för kul! tur att jag var med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback